עונת הקיץ היא העונה שבה אפשר לנעול סנדלים ולהראות לכולם את צבע הלק החדש שלנו אשר תואם לצבע הסנדלים. בתקופה זאת יש לדאוג לפדיקור בכף הרגל כדי שתראה טוב בתוך הסנדל וכן לחדש מדי פעם את צבע הלק.

איך להתאים נכון את צבע הלק לסנדלים?

תקופה הקיץ היא רק תקופה להוריד את עודפי השומן מהחורף, אלא תקופה שבה אנו צריכים לדאוג לכפות הרגליים שלנו שנמצאות בסנדלים במשך כל שעות היום. כדי להתאים את צבע הלק לסנדלי נוחות שלנו, חשוב לבחור בלק מתאים שישתלב בצורה מושלמת עם הסנדלים שלנו. כך למשל לק לבן יתאים לסנדלי נוחות בצבע שחור, הניגוד בין שני הצבעים היא השלמה מדהימה וזהו גם אחד הצבעים האהובים והפופולאריים בקיץ הקרוב. תוכלי לשלב את הסנדלים ואת הלק גם עם שמלה באחד הצבעים. אך אם בא לך לשלב לק בגוון חיוור כמו ורוד חיוור, תוכלי לשלב אותו עם סנדלי נוחות בצבע שחור שטוחות או עם עקב בהתאם להעדפתך.

מתי כדאי להתאים את צבע הלק לסנדלים?

אם אתן טיפוס פדנטי וקפדן שאוהב אסתטיקה וסדר בעיניים, חשוב שתתאימו את צבע הלק לסנדלים במיוחד שמדובר על מקומות שבהם אתן צריכות להיות אסתטיות. כמו בעבודה, או באירועים פרטיים או עסקיים. אך אם אתן רוצות סתם למרוח לק להנאתכם בלי להסתובב איתו תוכלו לבחור איזה צבע שתרצו ולא חובה שיתאים לסנדלים שלכם.

למה חשוב להתאים את צבע הלק לסנדלים?

התאמה של צבע הלק לסנדלים היא שילוב מושלם שמוסיף רבות להופעה החיצונית והאסתטית. באמצעות שילוב מושלם של הלק לסנדלים ניתן להדגיש אזורים בגופנו שאנו רוצים להדגיש ואשר מוסיפים ללוק הכללי. הופעה שכוללת לק מושלם וסנדלי נוחות תואמים יכולה לגרום לכן לצאת הכי יפות שיש במינימום מאמץ בבגדים.

שילובים מיוחדים ללוק מנצח

אם אתן רוצות להתאים נכון את הלק לסנדלים, כדאי שתנסו את הטיפים הבאים שיעזרו לכן להתאים בצורה מושלמת את צבע הלק לצבע הסנדלים שלכם. אז איך להתאים נכון את צבע הלק לסנדלי נוחות? 

שלבו את צבע הלק עם צבע סנדל תואם – אם בחרתןסנדל בצבע לבן הקפידו שגם הציפורניים שלכן יהיו בלבן. שילוב של לבן ולבן יהיה מדהים יחדיו וכן הלבן ידגיש לכן את השיזוף ברגליים.

שלב לק מתכתי עם סנדלים שחורים – אם צבע הלק שלכם מתכתי הוא ילך בצורה מעולה עם סנדלים שחורים ויגרום לכן להיות זורחים.

לק כתום עם סנדלים לבנים – שילוב מושלם הוא לק כתום שהו צבע העונה עם סנדלים לבנים, מדובר על לוק מנצח עם הרבה סטייל ושיק.

לק אמייל גרנט עם סנדלי ניוד – שילוב מושלם הוא לק אמייל גרנט עם סנדלי ניוד שמשלימים בצורה מושלמת את הלוק ומקפיצים אותו בכמה רמות, כאילו לא עשיתן כלום.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *