ליצירת קשר

לק ג'ל עד הבית

אם תקף אתכם ב-23:00 בלילה חשק מטורף לפיצה, כנראה שהפתרון קל וזמין. בהרמת טלפון פשוטה או כניסה לאפליקציות המשלוחים למיניהן, תוכלו לבחור את הפיצריה שממנה אתם רוצים להזמין, את גודל הפיצה, התוספות, ובהזנת כתובת פשוטה הפיצה תגיע עד אליכם הביתה. אותו הדבר עובד היום עם קניות בגדים, קניות מצרכים לבית ועוד. אם כן, למה שלא יהיה שירות של לק ג'ל עד הבית? אז תנו לנו לחדש לכם, יש!

יתרונות לק ג'ל

לק רגיל שהיה בעבר האפשרות היחידה לטיפוח הציפורניים, עלול להתפרק תוך מספר ימים בלבד, ובמקרים הקיצוניים אפילו עם סוף הטיפול, עם ביצוע פעולות מסויימות. לעומת זאת, לק ג'ל מחזיק על הציפורן לאורך זמן של בין שבועיים לשלושה שבועות, ולא יורד תוך כמה ימים בלבד.

בנוסף, בזמן שללק רגיל לוקח זמן רב להתייבש, לפעמים גם שעות, לק ג'ל מתייבש תוך שניות במכשיר של קרני UV חדשני ומהפכני. דבר זה מאפשר לך להמשיך את הלך היום הרגיל שלך באופן מיידי, עם סיום התור שלך. תהליך הורדת הלק הקודם, מריחת הלק החדש וייבושו לוקחים בערך שעה, ובינינו – למה יש צורך בהמתנה של יותר משעה כדי לקבל את הלק המושלם?

לק ג'ל עד הבית – מי צריך את זה?

השאלה האמיתית היא – מי לא? היום יש כל כך הרבה מצבים שמצריכים מאיתנו לטפל בהם כאן ועכשיו, ואחד מהם הוא בהחלט מצב של שבירת ציפורן, אירוע ספונטני, התחלות חדשות, התקלפות לק ג'ל הקודם ועוד.

בנוסף לכך, לק ג'ל עד הבית משמש גם נשים שאין להן זמן לעבור בקליניקה כמו נשות עסקים שעובדות עד שעות מאוחרות, הריוניות ונשים בחופשות לידה, נשים שגרות במקום עם תחבורה ציבורית דלה ואין להן אפשרות להגיע בקלות לקליניקה, וגם פשוט נשים שבא להן להתפנק. ובינינו, ל מגיע להן? בטח שמגיע!

לק ג'ל עד הבית – איך לא עשו את זה קודם?

שאלה מעולה. בעידן שבו אנחנו כמעט לא צריכים לצאת מהבית, וכמעט הכל יכול להגיע עד אלינו – השאלה איך לא עשו את זה קודם היא בהחלט מתבקשת. לק ג'ל עד הבית הוא נוח ביותר, ומאפשר לך לקבל את הציפורניים המושלמות בסביבה שהכי נוח לך לשהות בה – הבית שלך. בלי לקבוע בייביסיטרים, בלי לצאת מוקדם יותר מהעבודה, פשוט לחכות לצלצול בדלת.

לק ג'ל עד הבית – איך עושים את זה?

פשוט מאוד! חברת Maya care היא חברה המספקת מגוון טיפולי טיפוח ושירותי קוסמטיקה, אצלנו או אצלכם – מה שתבחרו. היום לק ג'ל עד הבית הוא עניין מתבקש ופשוט לביצוע. אנחנו מזמינים אתכם להיכנס עוד היום לאתר החברה, להתרשם ממגוון הטיפולים המוצעים, לבחור מה מתאים לכם, והופ – אנחנו אצלכם. ככה פשוט, ככה קל.