החלקת שיער אורגנית היא נושא חם בקרב נשים אפרו-אמריקאיות. תנועת השיער הטבעית והרצון לאמץ את התלתלים והגלים הטבעיים שלהם הובילו למגוון מוצרים ושיטות ליצירת שיער חלק.

ישנם סוגים רבים של החלקת שיער אורגנית המומלצים לנשים אפרו-אמריקאיות. הסוג הפופולרי ביותר של החלקת שיער אורגנית הוא סירוק חם, הכולל שימוש במסרק מתכת עם שיני מתכת על מנת להמיס את השמנים הטבעיים בקרקפת ולרכך את תבנית התלתלים הטבעית על מנת שיהיה ניתן לניהולו יותר.

הסוג הפופולרי הבא של החלקת שיער אורגנית נקרא סט רטוב, הכולל שימוש במגהץ מסתלסל או מגהץ שטוח על שיער לח לאחר מריחת מרגיע. לבסוף, יש אריגה ללא צמה, שכוללת את שזירת השיער שלך.

החלקת שיער אורגנית היא תהליך שניתן לעשות בבית, והוא אינו משתמש בשום כימיקלים כדי לבצע את העבודה.

ישנם שלושה סוגים של החלקת שיער אורגנית:

– מחליק שיער טבעי: סוג זה של מחליק שיער אורגני משתמש במים ובחום כדי לגרום לתלתלים להיעלם.

– מחליק שיער שמן קוקוס: סוג זה של מחליק שיער אורגני משתמש בשמן קוקוס, שהוכח כדרך טבעית לגרום לתלתלים שלך להיעלם.

– מחליק שיער שמן זית: סוג זה של מחליק שיער אורגני משתמש גם בשמן זית, שהוכח כדרך טבעית לגרום לתלתלים שלך להיעלם.

החלקת שיער כימית היא הדרך הפופולרית ביותר לקבל שיער חלק. תהליך זה נעשה על ידי מריחת כימיקלים על השיער כדי לשבור את דפוס התלתלים הטבעי. החומרים הכימיים נשטפים לאחר מכן ומשאירים את השיער חלק לצמיתות.

תהליך זה יכול להיעשות בבית או בסלון. עם זאת, חשוב לציין שתהליך זה עלול להזיק לשיער שלך ולגרום לו לנשור אם לא נעשה נכון. אתה תמיד צריך לעשות בדיקת מדבקה לפני החלת כל טיפול כימי על הקרקפת שלך.

מהי החלקת חימר?

החלקת חימר היא עוד שיטה פופולרית לעיצוב שיער. הוא משמש ליישור שיער ולהעניק לו מראה חלק ומלוטש.

החימר להחלקת שיער מגיע בצורות שונות, אך לרוב מדובר בקרם או משחה שהמשתמש מורח על שיער רטוב או יבש. ניתן למרוח את המוצר על שיער לח או יבש, בהתאם לתוצאה הרצויה.

המוצר פועל על ידי ציפוי קווצות השיער בשכבת סרט שתעזור להם להישאר חלקים ומסודרים. הסרט נותן חום שעוזר לאטום את שכבת הקוטיקולה של הגדילים וליצור ברק למראה טבעי.

לקבלת פרטים נוספים לגבי החלקת חימר.

ישנם סוגים רבים של שיטות החלקת שיער זמינות, אך חלקן פופולריות יותר מאחרות.

הסוג הפופולרי ביותר של החלקת שיער הוא שיפוץ תרמי, המשתמש בחום כדי לשנות לצמיתות את צורת השיער. תהליך זה יכול להיעשות בבית או בסלון עם מגהץ. האפשרות הנוספת היא שיפוץ כימי, הכולל מריחת תמיסה כימית על השיער ולאחר מכן שטיפתו.

שיפוץ תרמי הוא השיטה הפופולרית ביותר מכיוון שהיא אינה כרוכה בכימיקלים שעלולים להזיק לשיער או לקרקפת. שתי השיטות האחרות אינן מחזיקות מעמד כל עוד שיפוץ תרמי מחזיק מעמד.

-החלקת שיער כימית: החלקת שיער כימית היא תהליך הכולל שימוש בכימיקלים לפירוק הקשרים הכימיים בשיער מתולתל כדי להפוך אותו לחלק יותר. כימיקלים המשמשים לתהליך זה כוללים נתרן הידרוקסיד, מי חמצן ואמוניום תיוגליקולט.

ישנם שישה שלבים בתהליך אמוניה חמצן:

1) אמוניום הידרוקסיד מעורבב עם מי חמצן ומים. האמוניום הידרוקסיד מגיב עם מי חמצן כדי לייצר חום, מים ואמוניה.

2) האמוניה מקוררת ונדחסת על ידי המדחס ל-80 psi. הלחץ גורם לאמוניה להפוך לנוזל שאחר כך מוזרק לכור.

ישנן סיבות רבות מדוע כדאי לעשות טיפול אורגני להחלקת שיער.

האחת היא שזה יחסוך לך זמן וכסף בטווח הארוך. סיבה נוספת היא שהוא יגן על השיער שלך מפני נזק ושבירה. ולבסוף, הוא יעניק לך מראה טבעי יותר, בניגוד לתהליך הכימי של טיפולים אחרים.

החלקת שיער היא שגרת יופי נפוצה בעולם המערבי. זה יכול להיעשות בבית או בסלון. ישנן דרכים שונות לעשות זאת, אך הפופולרית שבהן היא שימוש בחום כדי ליישר שיער.

תהליך החלקת השיער יכול להתבצע בשתי דרכים: כימית ותרמית. החלקת שיער כימית כרוכה בשימוש בחומר כימי בשם סודיום הידרוקסיד שנמרח על השיער ולאחר מכן שוטף אותו, בעוד שהחלקת שיער תרמית משתמשת בחום ממגהץ או מכימיקלים כדי לגרום לתלתלים לנשור ולהשאיר קווצות שיער חלקות יותר.

לשתי הטכניקות יש יתרונות וחסרונות, אבל אם אתה רוצה שהשיער שלך יהיה חלק יותר לצמיתות, לך על טיפולים כימיים מכיוון שהם אינם כרוכים בשום נזק מחום.

החלקת שיער אורגנית היא תהליך של שימוש בחומרים טבעיים כדי להפוך את השיער שלך לחלק. זוהי דרך נטולת כימיקלים לגרום לשיער שלך להיראות כמשי כפי שהיה אם היית משתמש בכימיקלים קשים כדי להפוך אותו לחלק.

לא כדאי לעשות החלקת שיער אורגנית אם יש לך הרבה זמן על הידיים ואת רוצה לעשות משהו בשביל עצמך. אם אתה מחפש תיקון מיידי, ייתכן שתהליך זה לא יהיה שווה את זה עבורך.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *