עבור כלות, יום החתונה הוא כנראה מהמרגשים ביותר שיש בחיים, יום בו חשוב להיראות ולהרגיש הכי טוב שאפשר. ואם את רוצה להרגיש פנטסטי, טיפול פנים לכלה הוא מה שאת מחפשת. אם רוצים, אפשר גם להוסיף איזה עיסוי זוגי יחד עם החתן. הנה כל מה שכדאי לדעת על יום החתונה המרגש, הטיפולים שלפניו וכל מה שבין לבין.

אם את מעוניינת לעבור טיפול קוסמטי או טיפול פנים לפני החתונה, טיפולי פנים לכלות ניתן לקבל במגוון ענק של קליניקות בארץ. ישנן קליניקות שמתמחות בטיפולים מסג אנטי אייג'ינג, בעוד שישנן קליניקות רפואיות שמבצעות גם ניתוחים פלסטיים. בין אם את מחליטה לעבור טיפול כזה או אחר, יהיה חשוב לבחור בקליניקה הנכונה. וכאן מגיע התפקיד שלנו, לסייע לך לבחור נכון את הקליניקה הכי טובה לך. בואי נתחיל עם מחירים של טיפולים קוסמטיים לכלות.

כמה עולה טיפול קוסמטי לכלה וטיפול פנים?

אם את רוצה לעבור טיפול קוסמטי לכלה מסוג של טיפול פנים קלאסי, המחיר הוא כ-200 – 400 ₪ לטיפול של עור רגיל. יחד עם טיפולים קלאסיים לעור רגיל, ישנם גם טיפולים כמו טיפולי פנים לכלות עם עור חרוך ועור בעייתי, עור עם חטטים ועוד.

מחיר טיפול פנים מהסוג הזה עשוי להגיע לסכום של כ-500 ₪ בממוצע. אם את צריכה טיפול אקנה לכלות בפנים, המחיר הממוצע על הטיפול הזה יהיה כ-350 – 550 ₪. יחד עם הטיפולים האלו, ישנם גם טיפולים הממקדים באזורים של העיניים. טיפולים אלו נקראים טיפולי "הידרה". טיפול הידרה סביב העיניים יעלה לך בין 150 ₪ ל-350 ₪ בממוצע.

מחירון טיפולי קוסמטיקה לכלות

יחד עם טיפולי פנים לכלה מהסוג הנ"ל, ישנם גם טיפולים קוסמטיים לכלות מהסוג שמעלים כתמים, מבהיר אותם וכדומה. טיפול להבהרת כתמי עור או כתמי שמש יעלה לך בין 1,000 ₪ ל-1,500 ₪. רוצה לעבור טיפול פילינג לכלות בפנים? המחיר הממוצע יהיה כ-750 ₪ בדרך כלל.

רוצה לעבור טיפול פילינג עמוק לכלות? פילינג עמוק לכלה יעלה לך בין 1,000 ₪ ל-1,500 ₪ בד"כ. יחד עם פילינג עמוק לכלות, ישגם טיפול הנקרא פילינג כימי שטחי, פילינג כימי בינוני, פילינג כימי עמוק ופילינג לייזר לכלות או פילינג יהלום לכלה.

מהו טיפול הפנים היקר ביותר לכלות?

פילינג לייזר נחשב היקר ביותר, כאשר רף המחירים העליון עשוי להגיע עד כדי סכומים של כ-20,000 ₪. כמו כן, פילינג כימי עמוק גם לא זול, ויכול להגיע לכדי סכומים של כ-12,000 ₪. בין אם את מעוניינת לעבור טיפול פנים לכלות מסוג כזה או אחר, אנחנו ממליצים לבדוק גם את שיטות הטיפולים, לא רק את המחירים שלהם.

כמו כן, יהיה חשוב לבדוק את הניסיון המקצועי של הקליניקה בה תקבלי טיפול. אם מדובר בקליניקה מאוד חדשה וללא ניסיון מקצועי, יהיה חשוב לבדוק שאת אכן מקבלת שירות מקצועי ומקיף לפני היום המרגש של החתונה. אם אפשר, קבלי אפילו מספר הצעות טיפול מקליניקות שונות ותשווי בין ההצעות האלו. לאחר סקירה של הצעות טיפול הקליניקות, תוכלי לבחור בזו שמרגישה לך הכי נכון.

המאמר נכתב באדיבות אתר יער בראשית.
https://yaar-bereshit.co.il/

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *